.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خانه رسانه مازندران کلنگزنی می شود

 شمال نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به تهیه زمین برای خانه مطبوعات گفت: خانه مطبوعات استان بزودی کلنگزنی می شود.

به گزارش مهر، احد جاودانی بعد از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: زمین خانه مطبوعات استان تهیه شده و باید برای کلنگزنی آن اقدام شود.

وی اظهار داشت: باید با تعامل بین خانه مطبوعات و دیگر بخش ها ساختمان خانه مطبوعات استان ساخته شود تا اصحاب رسانه از آن نفع برند.

 وی با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان گفت: این انتخابات پرشور و باشکوه برگزار و بخوبی انجام شد.

جادوانی با اشاره به تایید و صحت انتخابات ششمین دوره انتخابات گفت: این انتخابات در دوره ای برگزار شد که من در سمت مدیرکلی نبودم و سعی کردیم بگونه ای عمل شود تا شیرینی این عمل از بین نرود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اعتراض درباره نتایج انتخابات گفت: ارشاد اسلامی نظر وزارت ارشاد را منعکس کرده است و دخل و تصرفی در این زمینه نداشته است.

وی از انعکاس مسائل مربوط به انتخابات خانه مطبوعات به تهران و وزارتخانه انتقاد کرد و گفت: برخی رسانه ای های استان با انتقال مسائل به تهران در حق همکاران رسانه ای ظلم کرده اند.

وی درباره تخصیص نیم درصد فرهنگی ادارات به فرهنگ و هنر یادآور شد: این نیم درصد در حال حاضر حذف شده است.

جاودانی همچنین درباره برگزاری هفته فرهنگی استان مازندران یادآور شد: طرح هفته های فرهنگی استان و شهرستانها تهیه شده و این برنامه در نیمه اول امسال اجرا می شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.